Ce înseamnă ROAS (Return on Ad Spend) și cum să-l îmbunătățești?
Într-un peisaj digital tot mai competitiv, fiecare leu investit în publicitate trebuie să genereze rezultate clare. O metrică esențială care îți arată eficiența campaniilor plătite este ROAS (Return on Ad Spend). Dar ce înseamnă exact acest indicator și cum îl poți îmbunătăți...
Cele mai importante 10 criterii de clasare în Google în 2025
Dacă vrei ca site-ul tău să apară pe prima pagină a Google, trebuie să ții cont de criteriile pe care motorul de căutare le folosește pentru a clasifica paginile web. De-a lungul anilor, algoritmii Google au devenit din ce în ce mai sofisticați, iar în 2025, optimizarea...
Cum să îți crești baza de followers în mod organic pe rețelele sociale
Creșterea numărului de followers pe rețelele sociale este un obiectiv important pentru orice brand sau creator de conținut. Însă, succesul pe social media nu înseamnă doar cifre mari, ci și o comunitate activă și loială. De aceea, este important să atragi urmăritori reali,...
Cum să transformați vizitatorii în clienți? Soluția noastră!
Atragerea traficului pe site-ul dvs. este doar primul pas. Dar cum transformați acei vizitatori în clienți reali? Fie că aveți un magazin online, oferiți servicii sau gestionați un site de prezentare, conversia utilizatorilor este esențială pentru succesul afacerii dvs. La...
De ce este important conținutul evergreen și cum să-l creezi
Într-o lume digitală în continuă schimbare, unde tendințele se schimbă rapid, conținutul evergreen rămâne o strategie puternică pentru orice afacere care vrea să genereze trafic constant pe site. Dar ce este mai exact conținutul evergreen și cum îl poți crea pentru a-ți...