Cum să faci SEO pentru imagini – Ghid pentru începători
Optimizarea SEO pentru imagini este adesea ignorată, deși are un impact semnificativ asupra poziționării site-ului în Google. Pe lângă beneficiile legate de viteză și accesibilitate, imaginile bine optimizate contribuie și la atragerea de trafic din Google Images – o sursă...
Indexare vs. poziționare în Google – Ce trebuie să știi despre ambele
Dacă ai început recent să te interesezi de SEO sau colaborezi cu o agenție de marketing digital, ai auzit cu siguranță termeni precum indexare și poziționare. Deși sunt des folosiți împreună, aceștia nu înseamnă același lucru. În acest articol, îți explicăm diferențele dintre...
Ce înseamnă Mobile-First Index și cum afectează site-ul tău?
În ultimii ani, Google a pus un accent tot mai mare pe experiența utilizatorilor de pe dispozitive mobile. Acest lucru a dus la introducerea Mobile-First Indexing – o schimbare majoră în modul în care motorul de căutare indexează și clasifică site-urile web. Dacă ai un site...
Ce înseamnă un lead calificat și cum ajută promovarea online la atragerea lui?
În marketingul digital, nu este suficient să atragi vizitatori pe site – ci mai important este cine ajunge acolo și ce face după ce a ajuns. În această ecuație, noțiunea de lead calificat este esențială.
Dacă ai investit deja în Google Ads, SEO sau social media, probabil...
Top 5 semne că ai nevoie urgent de o agenție SEO
Dacă ai un site și te întrebi de ce nu apari pe Google atunci când potențialii tăi clienți îți caută serviciile sau produsele, este posibil să ignori un aspect esențial: optimizarea SEO. Deși multe companii încearcă să „se descurce” intern, realitatea este că o strategie SEO...