Cât durează până se văd rezultatele unei campanii SEO? Adevăruri și mituri
Una dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim de la clienții noștri este:„În cât timp apar rezultatele...
Cum să faci SEO pentru imagini – Ghid pentru începători
Optimizarea SEO pentru imagini este adesea ignorată, deși are un impact semnificativ asupra poziționării site-ului...
Indexare vs. poziționare în Google – Ce trebuie să știi despre ambele
Dacă ai început recent să te interesezi de SEO sau colaborezi cu o agenție de marketing digital, ai auzit cu...
Ce înseamnă Mobile-First Index și cum afectează site-ul tău?
În ultimii ani, Google a pus un accent tot mai mare pe experiența utilizatorilor de pe dispozitive mobile. Acest...
Ce înseamnă un lead calificat și cum ajută promovarea online la atragerea lui?
În marketingul digital, nu este suficient să atragi vizitatori pe site – ci mai important este cine ajunge acolo și...
Top 5 semne că ai nevoie urgent de o agenție SEO
Dacă ai un site și te întrebi de ce nu apari pe Google atunci când potențialii tăi clienți îți caută serviciile sau...
Cum să reduci costul per click (CPC) și să maximizezi ROI-ul în Google Ads
Google Ads este o metodă eficientă de promovare online, dar fără o strategie bine pusă la punct, costul per click...









