Servicii de Promovare Online, Optimizare SEO, Productie si Consultanta Publicitara 021.440.35.35 / contact@allproweb.ro

Strategii de Marketing

Ce este o strategie de marketing??? Hai sa avem 30 de secunde de liniste……….. Ei bine acesta a fost mesajul de marketing transmis dar fara sa aibe o strategie. Acele 30 de secunde de liniste sunt ceea ce efectiv oamenii iau din ceea ce au auzit daca acel mesaj nu le este transmis direct catre nevoile si asteptarile pe care le au. Si asta deoarece oamenii vad si aud doar ceea ce ii intereseaza pe ei. Restul este nimic. Consumatorii nu cumpara ceea ce vinzi, acestia cumpara ceea ce are valoare pentru ei.

Suntem expusi la sute daca nu chiar mii de mesaje publicitare zilnic. Asa ca de ce am fi receptivi la toate acestea? Asta ar insemna doar un mare haos mental. Asa ca in raspuns la acesta situatie, alegem si cernem doar ceea ce ne intereseaza si are valoare pentru noi. Creierul uman este de fapt foarte bun la a alege ceea ce are nevoie si ceea ce nu are nevoie. Iar acest lucru se intampla in mod automat. Iar asta ne ajuta sa nu innebunim.

Strategia de marketing are de fapt rolul de a sorta audienta tintita si apoi de a afla ce inseamna asta pentru ei. Despre ce anume le pasa, si cum asta are vreo legatura cu ceea ce o companie ofera. Ce mesaj poate fi transmis care este atat adevarat dar care satisface si nevoile pe care consumatorul le are. Strategia de marketing este procesul prin  care se descopera un mesaj care poate fi auzit. Strategia de marketing iti permite sa raspunzi la intrebari cruciale pe care ar trebui sa le puna ceea ce oferi.

In marketing exista strategii dar exista si tactici. Experimentarea tactica este actul prin care se scot in lume tot felul de lucruri pentru a vedea ceea ce merge cel mai bine, si ce prinde cel mai bine la public. Iar ideea acestei metode este de a face asta pana in momentul in care una dintre aceste actiuni functioneaza, momentul in care se gaseste una care functioneaza, incep sa se creeze mai multe asemenea ei.

Marketingul este o strategie folosita de companii pentru a comunica cu consumatorul si pentru a-l face pe acesta informat despre variatele avantaje si beneficii pe care produsul sau servicul pe care il ofera, il are asupra sa, a consumatorului. Este o parte esentiala a atragerii clientilor tintiti catre un produs in particular, iar companiile folosesc tehnici variate si inovative pentru a ramane in fata competitorilor lor si pentru a-si crea un nume pe piata de consum.

All Pro Web este o agentie de publicitate full service, unica pe piata din Romania, care ofera printre toate celelate strategii de publicitate si promovare realizate pe toate caile posibile, si strategii de marketing, strategii folosite de marile companii de succes, strategii ce iti pot oferi tie, clientului nostru, siguranta ca afacerea ta este in mainile celor mai buni oameni, unei echipe de profesionisti cu vechime si greutate pe piata marketingului din Romania.

De fiecare data cand vorbesti cu cineva despre afacerea ta esti implicat in marketing. Orice conversatie care are loc si in care este si compania implicata, este o oportunitate de a promova serviciile sau produsele oferite si de a creste numarul de clienti si vanzari. O strategie de marketing ajuta foarte mult la focusare. Va identifica mai multe cai prin care poti comunica cu clientii, si se va concentra pe cele care genereaza cele mai mari vanzari. O strategie de marketing iti spune ce sa spui, cum s-o spui si cum s-o spui in modul in care sa faci cat mai multe vanzari. Si deoarece timpul este un element critic, strategia de marketing iti va spune si cand este cel mai bun moment s-o spui.

Obiectivele marketingului se vor focusa pe cum vei creste vanzarile prin castigarea si pastrarea de cati mai multi clienti. Si pentru a explica cum sa realizezi acest lucru, expertii vorbesc despre cel mai bun amabalaj pe care serviciile si produsele l-ar putea avea, cat de mare sa fie costul taxat pentru acestea si cum sa le aducem pe piata. O strategie de marketing te va ajuta sa croiesti un mesaj si sa-i adaugi mixul potrivit de abordari pentru a putea aduce impreuna vanzarile si activitatile de marketing, intr-un plan de marketing efectiv.

O alta strategie de marketing de succes depinde de o buna intelegere a clientilor, de nevoile pe care acestia le au si cum ii poti face sa se indrepte si sa cumpere ceea ce oferi. Nu exista nici un substitut pentru cunoastere. Experienta si comunicarea vor fi singurele care iti vor putea spune multe despre clienti. Dar anumite cercetari de marketing vor construi o imagine mult mai detaliata a segmentului de clienti care are nevoi similare. Te va ajuta sa intelegi cum sa tintesti acei oameni pentru a nu pierde timp pe alti oameni care nu sunt interesati de ceea ce oferi. Dar trebuie de asemenea sa intelegi si cum functioneaza piata si de unde afla clientii despre tine si despre ceea ce oferi. Strategia de marketing ar trebui chiar sa-ti spuna si cum poti fi mai bun si inaintea competitiei si care sunt noile trenduri la care ar trebui sa te astepti.

Prin reamintirea trasaturilor distinctive ale unui produs, prin consumatorii tinta si puterea acestora de cumparare si strategiile companiilor existente astazi pe piata, o startegie de marketing efectiva poate fi creata cu succes.