Servicii de Promovare Online, Optimizare SEO, Productie si Consultanta Publicitara 021.440.35.35 / contact@allproweb.ro

Spoturi Radio si TV

Spoturile publicitare radio si tv, pot aduce o audienta masiva celor ce doresc sa-si promoveze produsele sau serviciile pe care le ofera. Mai mult decat atat, acestea sunt cai media extrem de sofisticate, care ofera oportunitati creative unice pentru a construi o atmosfera propice, pentru a transmite emotie si pentru a-i capta pe deplin atentia celui ce vizioneaza sau asculta spotul publicitar. Difuzarea in mass – media joaca un rol foarte important in orice campanie publicitara de pe piata. Prin intermediul radio sau al televiziunii se ajunge la o audienta mult mai mare si la un public variat, fata de publicitatea tiparita. Publicitatea realizata prin radio si tv este accesibila la nivel national si chiar global, astfel serviciile si produsele oferite de cel ce-si face publicitate, vor fi cunoscute de o masa enorma a populatiei si asta nu doar pe plan local. Iar rolul acestor spoturi este acela de a-i convinge pe consumatori de beneficile si avantajele pe care acel produs sau serviciu le poate avea asupra lor. Acesta cale de promovare radio si tv este considerata cea mai efectiva cale de publicitate si de cunoastere la un nivel foarte mare de acoperire. Iar costul acestora depinde foarte mult de lungimea spotului si de intervalele orare in care acesta va fi difuzat.

Pe langa toate celelalte metode de promovare si publictate pe care le ofera, All Pro Web, fiind unica agentie full service de pe piata din Romania, le pune la dispozitia clientilor sai si crearea de spoturi radio si tv, pentru a le asigura acestora maxima constientizare a populatiei asupra ceea ce isi doresc sa faca cunoscut, iar astfel patrunderea lor pe piata va fi una mult mai facila si cu rezultate mult mai bune si previzibile.

Inarmati cu cele mai bune informatii, proprietarii de mici afaceri pot afla faptul ca publicitatea si promovarea pe tv sau radio, poate de fapt sa le aduca un numar mult mai mare de potentiali clienti decat orice alta modalitate de publicitate ar putea-o face. Cheia este sa aibe o cat mai buna intelegere despre piata pentru ca banii investiti in aceste campanii publicitare sa nu fie unii irositi.

Planificarea este in special foarte importanta pentru toti cei care isi doresc sa abordeze promovarea prin radio si tv pentru prima oara. Este important ca acestia sa stie exact si sa fie educati despre ceea ce inseamna media si singurul mod prin care pot face asta este apelarea la o agentie specializata in asa ceva, si anume All Pro Web.

In comparatie cu toate celelalte cai de transmitere a mesajelor publicitare si de promovare, cea prin intermediul radio si tv ofera avantaje si beneficii distincte. Un mare avantaj al reclamelor de la televizor este clar faptul ca acestea ajung sa fie vazute de un numar foarte mare de oameni, daca nu chiar un numar enorm. Chiar daca de multe ori aceasta varianta este crticata datorita costurilor mai mari fata de publicitatea traditionala, doar prin intermediul acestei publicitati si promovari la tv ai sansa de a te face cunoscut si auzit de o audienta foarte mare. Companiile care sunt focusate pe a-si face cunoscut brandul de cele mai multe ori au cele mai mari si mai bune rezultate prin intermediul spoturilor publictare pe tv. Reclamele la televizor mai au si oportunitatea de a putea fi create intr-o maniera extrem de creativa. Are elemente vizuale, sunet, culori si miscare dinamica. De cele mai multe ori agentiile de publicitate creeaza spoturi tv cu o poveste care sa aibe un impact foarte mare asupra audientei, deoarece nu de putine ori cei ce le privesc se pot identifica cu aceste povesti si astfel dorinta si nevoia acestora de a cumpara ceea ce acestia vand este mult mai mare.

Televiziunea detine titlul de cea mai mare unealta mass media folosita pentru publicitate si promovare de mai bine de 60 de ani, iar acest titlu nu a fost surclasat nici chiar de aparitia si cresterea rapida a notorietatii internetului. Televiziunea este o importanta componenta a planului media din cauza adancimii, impactului si abilitatilor sale de a tinti fix publicul care se doreste.

Traim intr-o cultura ce este bombardata de mesaje promotionale. Iar aceste mesaje vin din surse traditionale precum televiziunea si ziarele, dar si reclamele de pe paharele de sucuri, pliantele din plicurile de la facturi,  cataloagele, mesajele de pe tricouri si lista poate continua. Competitie care sa da pentru ochii si urechile consumatorilor este una acerba. Primirea atentiei este principala unealta prin care te poti face cunoscut si este prima treapta ce trebuie urcata in ierarhia publicitatii. Este crtitica generarea de vanzari a unui produs ce este promovat.

Promovare si publicitatea prin intermediul televiziunii  beneficiaza atat de vaz, auz si miscare, ceea ce o face atat de importanta si cautata si o diferentieaza de toate celelalte metode de promovare, cum ar fi radio ce beneficiaza doar de auz sau de publicitatea tiparita care beneficiaza doar de vaz. Cu acesti trei piloni de asalt asupra simturilor telespectatorului, spoturile tv sunt capabile sa creeze atentie si cunostinta asupra oricarui produs sau serviciu. Televiziunea este considerata mass media din cauza numarului foarte mare de oameni care are acces la ea. Televiziunea ajunge la mai mult de 94% din populatia unei tari, audienta care are un potential urias de a ajunge viitori clienti. Dar chiar si acesta audienta este segmentata in mai multe fragmente in functie de varsta, gen si rasa, grupuri care privesc un anumit post tv, canal sau program.

Dar indiferent de modul in care se realizeaza publicitatea si promovarea, publicitatea difuzata pe radio sau tv este o parte importanta, cruciala si vitala a oricarei campanii de publicitate realizata in zilele noastre.