Servicii de Promovare Online, Optimizare SEO, Productie si Consultanta Publicitara 021.440.35.35 / contact@allproweb.ro

Reputatie Online

Brandul si reputatia sunt aspecte importante ale vietii de zi cu zi. Consumatorii au preferinte extrem de puternice atunci cand vine vorba de tot ceea ce folosesc, si anume care smartphone ofera cea mai buna functionalitate, ce companie aeriana ofera cele mai bune servicii, ce accesoriu la moda atrage cel mai mult atentia prietenilor si oamenilor din jur, si tot asa cu absolut tot ceea ce ii priveste. Brandurile ii ajuta pe consumatori sa-si exercite preferintele de pe piata. Brandurile vin cu o reputatie pentru calitate, functionalitate, fiabilitate si alte atribute care in cele din urma ii ajuta pe consumatori sa se decida asupra celui mai bun produs pentru ei. La fel de important, acestia vin cu o anumita imagine de care consumatorilor le pasa, si care la randul ei ii influenteaza spre ce bunuri si servicii sa cumpere.

Pentru companii, brandul este un bun strategic valoros si o sursa de avantaje competitive. Companiile au castigat o experienta foarte bogata in determinarea felului in care alegerea brandului afecteaza vanzarile si profitul. Un volum foarte mare de informatii si studii academice peste o varietate de discipline ofera multe secrete si dedesubturi catre o practica de succes in ceea ce priveste brandingul. Pe piata exista numeroase firme specializate pe consultanta care sunt gata in orice moment sa ofere sfaturi.

Construirea unui brand puternic a devenit o prioritate de marketing pentru foarte multe organizatii. Presupunerea este ca o data cu construirea unui brand puternic produce un numar mare de avantaje in marketing.

Inaintea de marele boom digital brandurile nu puteau atat de usor sa afle parerea clientilor sai despre produsele sau serviciile pe care le ofereau. Cu toate acestea, in era digitala foarte multe lucruri au progresat si oamenii sunt acum capabili sa isi exprime parerea si sa se faca auziti mult mai frecvent si asta datorita disponibilitatii retelelor de socializare. O simpla mentiune sau un comentariu poate fi o arma extrem de puternica pentru dezvoltarea unui brand, si asta deoarece comentarile si parerile pozitive vor aduce cresteri semnificative ale vanzarilor si astfel un profit mult mai mare , in timp ce comentarile negative pot aduce si pot face foarte mult rau unui brand pe o perioada foarte lunga de timp. Brandurile trebuie sa aibe o pozitie ferma si sa monitorizeze reputatia lor online tot timpul, prin adaugare constanta de nou continut si incercand cu toate puterile sa-si faca mereu clientii fericiti.

Lumea social media este una dimensionala, dar poate fi facuta multi – dimensionala. Sa scri pentru siteuri de social media este extrem de diferit fata de a scrie pe hartie la un examen. Atunci cand scri pentru mediul online trebuie abordata o tehnica mult mai personala. Trebuie sa se scrie exact la fel ca atunci cand conversezi cu cineva fata in fata. Lumea trebui sa stie ca iti pasa de ei, de problemele si de dorintele pe care le au.

Brandul unei firme este felul in care acesta apare si cum ii face pe oameni sa se simta, este ceea ce vrei de la clientii si potentialii tai clienti sa creada despre acea organizatie. Brandul esti chiar tu. Brandul reiese din mesajul pe care il transmiti, din continutul websiteului, din activitatea social media, atunci cand se vorbeste cu audienta dar si din mesajele subliminale.

Gestionarea reputatiei unui brand este un proces complex si intr-o continua crestere in era digitala in care traim. Numai este de ajuns controlarea imaginii unui brand doar prin intermediul publicitatii traditionale. O mica greaseala pe Twitter sau un pas pe langa drum pe Facebook te pot costa toti clientii sau o zguduire puternica a brandului si reputatiei  firmei pentru totdeauna. Din ceea ce reiese din ultimile cercetari  92% din consumatori  au incredere in opiniile care sunt postate online de catre alti consumatori, cu toate acestea mai putin de jumatate din profesionistii in comunicare ai corporatiilor se simt pregatiti sa faca fata unei crize online a unui brand.

Prin urmare ce faci ca sa te aiguri ca firma ta este pozitionata indeajuns de bine pentru a face fata chiar si unui comentariu nefavorabil, si care are construita o relatie indeajuns de puternica cu clientii sai ca acestia sa ramana fideli indiferent de situatie? In primul rand, este necesara cercetarea felului in care companiile mari comunica online cu clientii sai. Urmatorul pas este construirea unui plan pentru monitorizarea prezentei online si in captarea mai multor clienti.

Un brand puternic care are o reputatie buna, ajuta la comunicarea faptului ca acea firma si ceea ce ofera sunt produse sau servicii relevante si unice si pot satisface si multumi nevoile oricarui client. O reputatie solida este de dorit deoarece toate afacerile in final depind de comunitatea si mediul in care opereaza. Durabilitatea si puterea unui brand depinde foarte mult de cat de bine si-a indeplinit promisiunile pe care le-a facut clientilor sai. Reputatia unei companii poate fi afectata de multi factori, si nu doar de managementul defectuos, de performantele financiare si inovatii dar si de felul in care isi trateaza angajatii, eforturile pe care le depun pentru a oferi un loc de munca diversificat, de felul in care se ocupa de problemele care apar si de implicarea pe care o arata in ceea ce priveste mediul inconjurator.

Chiar daca reputatia si brandul nu sunt sinonime, acestea au o legatura foarte stransa si nu pot functiona una fara cealalta. Un rau adus uneia dintre acestea cu siguranta o va slabi semnificatic si pe cealalta. Si ambele sunt cruciale dar in moduri diferite. Reputatia este necesara dar nu este suficienta pentru a fi excelenta si asta pentru ca o companie are nevoie de asemenea si de un brand puternic.

Mirela

Mirela

Big Boss

read more
Dany

Dany

Graphic Designer

read more
Alex

Alex

Sales Manager & Adwords Specialist

read more
Edy

Edy

SMM Specialist

read more