Servicii de Promovare Online, Optimizare SEO, Productie si Consultanta Publicitara 021.440.35.35 / contact@allproweb.ro

Machetare

Felul in care un mesaj tiparit este comunicat catre lumea larga si catre public, este la fel de important ca si ceea ce vrei sa transmita acesta. Se poate sa fi creat cel mai unic si convingator mesaj posibil, dar daca felul in care este prezentat si aratat, nu ii face pe oameni sa se opreasca si sa-l citeasca sau este unul dificil de citit, vei pierde clienti si vei scadea in vanzari. Asa ca prin folosirea a catorva tehnici esentiale de machetare si prin evitarea erorilor comune, poti crea o cale de publicitate atractiva pentru orice mica sau mare afacere.

Persoana care se ocupa cu machetarea publicitatii ar trebui sa se considere in primul rand un comunicator si nu un designer. Scopul primar al machetarii este sa-i faca pe oameni sa citeasca acel mesaj si cel mai important sa-l si inteleaga. Machetarea ar trebui sa-i faca pe potentialii clienti sa citeasca mesajul si sa-l inteleaga. Nu te lasa influenat si uimit de artistii grafici care stiu cum sa foloseasca ultimele softuri sau au un portofoliu de machete deosebite si foarte frumoas. Vorbeste cu oameni care au un potential creativ foarte mare si care iti pot explica conceptele lor de comunicare pentru publicitate, mai mult decat perspectiva lor de design.

Macheta poate fi definita ca si un format in care variatele elemente ale publicitatii sunt combinate. Dar totusi nu ar trebui confundat cu vizualizarea in sine. Acesta este ca un fel de plan. Functia machetarii este aceea de a asambla diferitele parti ale publicitatii si promovarii, cum ar fi ilustratiile, titlurile principale, textul, semnatura agentului de publicitate si poate margini si alte materiale grafice, intr-o prezentare unificata a mesajului de vanzare. Un numar infinit de aranjamente sunt posibile pentru toate elementele unei publicitati bine realizate.