Servicii de Promovare Online, Optimizare SEO, Productie si Consultanta Publicitara 021.440.35.35 / contact@allproweb.ro
Facebook Headquarters Entrance Sign Menlo Park

Cum sa creezi publicitate pe Facebook

Mai mult de 1,4 miliarde de oameni sunt acum conectati la Facebook, ceea ce inseamna, daca este sa facem un calcul scurt, faptul ca aproape 900 milioane de utilizatori viziteaza aceasta retea de socializare zilnic. Atunci cand alegi sa folosesti serviciile mai putin… ortodoxe ale Facebook, aceasta afirmatie fiind, logic, mult mai exagerata decat este acest act neortodox, te angajezi sa le platesti celor de la Facebook o suma de bani, in schimbul careia ei iti vor oferi vizibilitate in cadrul retelei lor sociale. Lucrurile nu stau deloc greu, daca este sa le privim logic, intrucat orice se afla acum in reteaua lui Mark, este realizat astfel incat sa nu creeze problem nimanui sis a fie inteles chiar si de catre cei cu extreme de putine cunostinte in domeniu, fapt ce dovedeste inca odata de ce Facebook este reteaua sociala numarul unu in lume in acest moment si de ce fondatorul ei participa la cine diplomatice cu Presedintele Statelor Unite ale Americii.

Astfel, ca sa revenim la ideea initiala, in momentul in care decidem sa rulam reclama noastra pe Facebook, in cazul in care ne permit finantele, alegem ca aceasta sa fie expusa unui numar de pana la 900 milioane de utilizatori. Desigur, lucrurile nu sunt mereu atat de transante intrucat trebuie, atunci cand decidem sa ne advertam pe Facebook, sa tinem cont de anumite criterii care ne pot ajuta sa nu cheltuim chiar atat de multe fonduri. Care sunt acest criterii? In primul rand, trebuie sa tinem cont de targetul reclamei noastre, iar in momentul Acela trebuie sa ne punem urmatoarea intrebare: „cui ne adresam noi cu aceasta reclama?” si  „care sunt potentialii nostril cumparatori?”. Odata ce avem raspunsurile la aceste intrebari, vom sti sigur ce sa selectam din imensul formular pe care Facebook ni-l pune la dispozitie in momentul in care facem submit-ul add-ului. Astfel, vom tine cont de tara din care fac parte utilizatorii vizati, de varsta acestora, de sex si nu in ultimul rand, de preferintele acestora in materie de… absolut orice. Pentru ca da, Facebook este un mare Big Brother care nu face altceva decat sa ne pandeasca si sa invete totul despre noi pentru ca mai apoi, sa foloseasca toate acestea in scop comercial, aici intervenind partea neortodoxa despre care va povesteam la inceputul articolului.

Cine are de castigat de pe urma Facebook Adverts? Oricine isi doreste acest lucru, desigur! Insa inainte de a investi in campanii de publicitate pe Facebook, campanii menite sa iti aduca vizibilitate si like-uri, este bine sa ai pregatit un content de calitate care nu treaca neobservat! Nu de alta, dar nimeni nu isi doreste sa plateasca Facebook-ului pentru ceva ce nu va fi targetat in mod organic. De ce organic? Pentru ca suntem oameni, vindem pentru oameni, iar veniturile noastre vin tot de la oameni.