Servicii de Promovare Online, Optimizare SEO, Productie si Consultanta Publicitara 021.440.35.35 / contact@allproweb.ro

Brandingul in SEO

 Puterea unui brand este in mod considerabil coloana vertebrala a oricarei afaceri de succes, indiferent daca aceasta este online sau offline, avand in vedere ca aceasta are abilitatea de a arata adevarata valoare a acelei firme, care o separa si diferentieaza de competitori. Industria cautarii si a optimizarii seo le-a oferit afacerilor din lumea intreaga posibilitatea de a creste si de a se dezvolta foarte mult, in ultimul deceniu mai ales. O data cu cresterea industriei internetului, comportamentul utilizatorilor tinde si el sa se maturizeze, ceea ce le face pe motoarele de cautare sa evolueze mereu pentru a le oferi utilizatorilor aceeiasi experienta placuta si pentru a ramane la fel de indragiti si de utilizati in randul oamenilor.

Iar cu aceste schimbari in peisajul motoarelor de cautare, in special in Google, brandingul pare sa fie unul dintre cei mai mari factori pe care motoarele de cautare s-ar putea baza atunci cand vine vorba de determinarea autenticitatii pentru autoritatea si popularitatea web.

Algoritmii de cautari sunt in mod evident capabili sa extraga date din websiteuri folosindu-se de metrici bazati pe brand, care pot fi folositi pentru a determina si evalua importanta unui website si nivelul sau de cerere.

Brandurile populare au mai multe sanse de a fi recompensate de motoarele de cautare cu ranguri mai inalte, pentru cuvinte cheie extrem de competitive, in rezultatele cautarilor, stiind ca acestia si-au castigat increderea bazandu-se pe perspectiva utilizatorilor.

Aparent metodele traditionale de marketing, precum social marketing si branding, sunt mult mai potrivite si eficiente pentru a fi folosite in ziua de astazi, pentru nevoile marketingului online.