Servicii de Promovare Online, Optimizare SEO, Productie si Consultanta Publicitara 021.440.35.35 / contact@allproweb.ro

Importanta gestionarii reputatiei online a unui brand

Ce anume spun oamenii despre brandul tau in mediul online? Daca nu sti raspunsul la acesta intrebare, cauta numele brandului tau in motorul de cautare, pe siteurile de social media si pe siteurile de recenzii pentru a afla. Daca exista in mediul online comentarii negative despre brandul tau este probabil ca acesta sa fie primul lucru pe care oamenii il vad in momentul in care acestia cauta informatii sau detalii despre acel brand.

Consumatorii din ziua de astazi se documenteaza foarte bine cu ajutorul interentului inainte de a face o anumita achiztie a unui produs sau serviciu acum mai mult decat oricand. Din anul 2010, cantitatea de cercetare realizata de consumatori, a crescut cel mai mult pentru restaurante, urmata indeaproape de hoteluri, de marile lanturi de magazine de imbracaminte, de hypermarketuri si de furnizorii de servicii medicale. Cu atat de multe surse de informatii care exista pentru consumatori  si la care pot avea acces foarte usor, este mai important decat a fost vreodata sa gestionezi reputatia oricarei afaceri oricat de mica ar fi aceasta. Poti lua controlul si poti gestiona reputatia online cu anumite strategii de social media si tactici de relatii publice. Poti avea de castigat de pe urma social media prin raspunderea la toate comentariile care vin din partea consumatorilor indiferent daca acestea sunt pozitive sau negative. Asta arata ca exista un serviciu de relatii cu clientii foarte bine pus la punct si ca acea firma este direct interesatat de modul in care clientii lor ii vad si ii percep si ca incearca sa faca totul pentru ca acestia sa fie multumiti de serviciile si produsele oferite.

Sursa : Optimizare SEO