Servicii de Promovare Online, Optimizare SEO, Productie si Consultanta Publicitara 021.440.35.35 / contact@allproweb.ro

Reputatia online, mai importanta decat te-ai astepta

Foarte multi directori de marketing nu reusesc sau refuza sa inteleaga cat de mult rau poate face o slaba sau proasta reputatie online, pentru vanzarile firmei pe care o conduc si o gestioneaza. Nu ar trebui nicioadata sa subestimezi costul unei slabe reputatii. De exemplu, a fost consultata o firma care avea o problema severa in ceea ce priveste reputatia online. In momentul in care potentialii clienti cautau in Google date sau informatii despre acea firma si serviciile sau produsele pe care le ofera, 7 din 10 rezultate pe care motorul de cautare le lista erau negative. Dupa un review atent al rangurilor acestora si dupa analizarea profitului din anul ce trecuse, a fost estimat faptul ca acea firma pierdea aproape 2 milioane de dolari anual, din vanzari, si asta din cauza rezultatelor negative care apareau in paginile de cautare. Acea compania a confirmat ca adevarate estimarile.

Managementul reputatiei online are in mod clar un impact foarte mare asupra profiturilor pe care le face o companie. Proprietarii de afaceri sunt de cele mai multe ori prinsi cu garda jos de catre managementul reputatiei online. Si multi dintre acestia nici macar nu realizeaza ca trebuie sa fie ingrijorati in legatura cu reputatia pe care firma lor o are online. Multi dintre acestia se intreaba de ce lumea vorbeste urat despre ei pe internet, si ce pot face pentru a indrepta asta. Conducerea unei firme poate pierde multi ani pana sa-si construiasca o reputatie puternica. Este neplacut sa te trezesti intr-o zi gasind pe internet remarci rautacioase la adresa brandului tau si mai rau aceste pareri sa fie expuse pe siteurile care apar cel mai sus in cautarile pe Google. Asa ca reputatia online este nu importanta ci cruciala si necesara.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *