Servicii de Promovare Online, Optimizare SEO, Productie si Consultanta Publicitara 021.440.35.35 / contact@allproweb.ro

Beneficiile publicitatii pe TV

Publicitatea este o industrie de 200 de miliarde de dolari anual  in Statele Unite. Iar asta nu include doar publicitatea traditionala, precum publicitatea pe TV, publicitatea tiparita, la radio sau prin intermediul panourilor publicitare, dar si conceptele mai noi cum ar fi publicitatea in mediul online. Cu atat de multe cai de promovare media disponibile, proprietarii de afaceri care doresc publicitate si promovare s-ar putea intreba care este calea cea mai buna in care merita sa-si investeasca banii. Spoturile si reclamele de pe TV ofera niste beneficii care sunt inaintea oricarui alt mediu publicitar, facandu-l astfel sa devina o strategie de publicitate si de promovare extrem de efectiva.

Publicitatea pe TV ofera sansa de a ajunge la o masa foarte mare de audienta, deoarece privitul la televizor este activitatea de relaxare cel mai des intalnita la marea majoritate a natiunii. Audienta de la radio tinde sa fie mai segmentata din cauza numarului foarte mare de posturi radio in comparatie cu televiziunea. Pentru ca posturile TV sunt mai putine, audienta este stransa in segmente mai mari de oameni care vor vedea o reclama anume.

Atractivitatea si larga raspandire pe care o are televiziunea, ii poate face pe consumatori mult mai receptivi la publicitatea de pe TV comparata cu alte cai de media, precum telemarketingul, pe care unii oameni il gasesc chiar enervant. Multa lume este atrasa de reclamele de la televizor, care sunt bine realizate, care capteaza atentia, care transmit un mesaj important si care stiu sa se faca placute.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *