Servicii de Promovare Online, Optimizare SEO, Productie si Consultanta Publicitara 021.440.35.35 / contact@allproweb.ro

Spoturile radio vs panourile publicitare

Publicitatea si promovarea pe radio si panourile publicitare sunt doua dintre cele mai comune optiuni folosite pentru a transmite mesajul unei campanii de publicitate sau de promovare al unei companii. In pregatirea unei strategii de media, agentiile de publicitate si oamenii din spatele lor de foarte multe ori se decid sa se concentreze asupra uneia sau a doua strategii sau chiar un mix format din mai multe strategii. Foarte multi agenti de publicitate sunt de acord cu faptul ca spoturile radio si panourile publicitare ar trebui sa fie folosite doar ca o parte dintr-un mix de alte cai de promovare media, si nu folosite singure pentru a transmite un mesaj.

O diferenta majora intre spoturile radio si panourile publicitare este faptul ca spotul radio poate fi auzit de oricine, oricand in timp ce panourile publicitare pot fi vazute si accesate doar de un anumit grup de oameni care se foloseste mai mult de drumul pe care acestea sunt amplasate. Fara a avea si o componenta vizuala, creatorii de publicitate se lovesc de o foarte mare presiune pentru a crea un mesaj verbal efectiv si memorabil pentru a putea fi capabil sa atraga atentia celor ce il aud. Panourile publicitare sunt niste postere uriase montate de-a lungul soselelor si autostrazilor aglomerate. Iar acestea se bazeaza foarte mult pe mesajul scris si designul atractiv menit sa atraga atentia si sa starneasca interesul. Iar din punct de vedere al costului , spoturile radio sunt mai ieftine in comparatie cu panourile publicitare; iar acestea includ sunet, muzica, dialog, o poveste si un anunt. Iar asta este special creat pentru a atrage atentia celui ce il aude.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *